1.

Piegāde

Pasūtījumus iespējams saņemt DPD, Itella vai Latvijas Pasta pakomātos, ar kurjeru, vai mūsu veikalā Rīgā, Kalnciema ielā 33.

Kad gaisa temperatūra nav atbilstoša kosmētikas produktu uzglabāšanai (virs +25 °C vai zem +10 °C), iesakām no Paku skapjiem produktus izņemt NEKAVĒJOTIES, lai produkti netiktu bojāti VAI izvēlēties piegādi ar Smartpost Itella starpniecību

2.

Atgriešana

Jums ir tiesības atteikties no iegādātajām precēm 14 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas. Atgriezt var tikai preces, kuras ir nelietotas un to ārējais iepakojums nav bojāts.

PIEGĀDE

Iegādājoties produktus interneta veikalā www.myskin.lv, piegāde tiek veikta visā Latvijas teritorijā.

Piegādes iespējas:

  • DPD Paku Skapis (pasūtījumiem virs 30 EUR – bezmaksas)

Apskatiet pieejamos punktus ŠEIT

  • Piegāde ar DPD kurjeru jebkurā vietā Latvijā (pasūtījumiem virs 60 EUR – bezmaksas)
  • Smartpost Itella paku termināļi

Apskatiet pieejamos punktus ŠEIT. 

  • Piegāde ar Itella Smartpost kurjeru
  • Latvijas Pasta Paku Skapis 

Apskatiet pieejamos punktus ŠEIT

  • Piegāde ar ExpressPasts kurjeru

! Kad gaisa temperatūra nav atbilstoša kosmētikas produktu uzglabāšanai (virs +25 °C vai zem +10 °C), iesakām no Paku skapjiem produktus izņemt NEKAVĒJOTIES, lai produkti netiktu bojāti, vai izvēlēties produkta piegādi ar Itella Smartpost starpniecību, lai sūtījums tiktu uzglabāts iekštelpās.  SIA Remedica neuzņemas atbildību par nepareizi uzglabātiem produktiem, ja ir izvēlēta piegāde ar pakomātu.

Ir iespējami piegādes kavējumi no pārdevēja neatkarīgu iemeslu dēļ.

PREČU ATGRIEŠANA UN ATTEIKUMA TIESĪBAS

Jums ir tiesības atteikties no iegādātajām precēm 14 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas. Atgriezt var tikai preces, kuras ir nelietotas un to ārējais iepakojums nav bojāts.

Atteikuma tiesību veidlapa PDF formātā: SKATĪT ŠEIT.

Atteikuma tiesību veidlapa Word formātā: SKATĪT ŠEIT.

E-veikala preču atgriešana:

SIA Remedica
Kleistu iela 24
Rīga, LV-1067
Latvija

SIA Remedica atmaksās naudu makstāja kontā 30 kalendāro dienu laikā no atgriezto preču saņemšanas.

BOJĀTU PRODUKTU ATGRIEŠANA VAI PROBLĒMAS SAISTIBĀ AR PASŪTĪJUMU

Ja esat saņēmis/usi bojātu produktu vai, ja ir kādas citas problēmas saistībā ar pasūtījumu, lūdzu sūtiet pieteikumu, rakstot info@myskin.lv, norādot pasūtījuma numuru, produkta nosaukumu, telefona numuru un pievienojot bojātā produkta aprakstu un foto.